Rauland

Kategori: Norge

Tja, det var ju ett tag sedan jag skrev... Har väl haft fullt upp med att njuta av min semester i Sverige. Men nu är jag tillbaka i vackra rauland, dock så reser jag tillbaka till Sverige i morgon igen... Det har blivit massa avbeställningar på julebord, så jag behövs inte här. Eller egentligen gör jag det, men det blir så trist att vara här när ingenting sker. Helt ensam. Dock så har jag ju Justinas och jovita som tar hand om mig och bjuder in mig till deras lägenhet hela tiden. Och så får jag ju komma på fika hos mina grannar, kocken och städaren. Har varit väldigt kul att träffa alla igen och ännu roligare att få jobba. Snacka om lyckokänslor man får när man jobbar i restaurangen!! Fick igår höra av några gäster att jag sprudlade av glädje och några andra sa att jag strålade som en sol. Men det är ju inte så svårt när det är så kul! Fick nog totalt runt 1300 kronor i tips, dock allt på bankkort så det åker in i systemet och så ser man de aldrig igen... Idag är jag ju fri så just nu kollar jag på norsk shrek på tv och ska senare städa lägenheten, gå på promenad och ikväll har jag blivit bjuden till Justinas och jovita.
Kommentera inlägget här: