Alkohol

Kategori:

Igår så jobbade jag cirka 13 timmar med både lunch och middag. På kvällen (23.00) blev jag och Joachim dessutom bjudna till Justinas och Jovita som hade två gäster där. Det var trevligt! Jag och Jovita drack två glas vin var medan resten av gänget körde på med whiskey och massa annat. Tycker alkohol är så fruktansvärt överskattat. Kan tycka att det är mysigt ibland att sitta och ta några glas vin med vänner, eller att gå ut och klubba ibland, men jag förstår inte tjusningen med att bara sitta och dricka massa sprit. Och folk blir bara fullare och fullare.... Ibland undrar jag om folkt tycker det är värt allt. Allt som alkohol gör mot kroppen och alla pengar som man bara dricker upp, som man hade kunnat använda till så mycket mer vettigare saker! Ikväll så blir det personalfest, och jag lurar på ifall många kommer supa sig fulla...
Kommentera inlägget här: