Lerkur och nya boendet

Kategori: Norge

Hade tid hos Smrati för en massagelerkur idag klockan 13.00. Det var så himla fruktansvärt skönt. Behövde det verkligen! Efter den fantatiska massagen så gick jag till min nya lägenhet för att se hur den såg ut. Blev ganska så paff då den inte alls var så "flott" som alla har nämt det. Nästan så att bunkersen är bättre... Fast det tycker jag nog bara för att det var helt tomt där. När jag har tid(?) så ska jag flytta in lite saker som jag inte behöver ha med mig hem. Och så måste(!!!!!!!!!) jag ordna en TV in dit. Det står en gammal TV i garderoben (som för i övrigt är väldigt stor), men jag vet inte om den funkar... Jag får försöka göra lägenheten så mysig som möjlig, för jag ska ju trots allt bo där ända fram tills påsk, och det är ju några månader... Som tur är så kommer Sofia dit i några veckor och bor in lägenheten med mig!! Det bästa med den nya lägenheten är att det är trådlöst internet och så är det värmegolv i badrummet. Det finns ett vardagsrum med soffa, dubbelsäng, en vanlig säng och en helt ok toalett. När man kommer in så finns ett kök till höger (där jag måste inskaffa ett lysrör då det är ganska så mörkt...) och ett litet matbord. Ganska häftigt att det blir min första riktiga lägenhet (bunkersen räknas inte...). Vem skulle kunna tro att den skulle vara i Norge...
Kommentera inlägget här: