God morgon/god kväll/god natt

Kategori: Norge

Vaknade för ungefär tio minuter sedan efter att ha sovit i nästan 5 timmar. Det var riktigt härligt och jag tror jag behövde det! Har nästintill inte sovit någnting i natt, vet egentligen inte varför... Var extremt hungrig så jag var tvungen att gå upp och äta äggröra mitt i natten, men kunde inte somna efter det heller så fattade ingenting. Började vart fall jobba klockan nio med att hjälpa till att rydda frokosten, vaskade alla borden, dekkade på till 100 pers för att spise lunch och tog hand om resten av lunch och kaffebuffén samtidigt med Jovita. Efter lunchen var klar så fick vi äta av den stora lunchbuffén, supergott!! Blev dock så fruktansvärt mätt (då man är van med att äta proteinpulver, havregrynsgröt, soppor, knäckbröd och slik till mat... har ju aldrig tid till att åka till affären...). Blev klar runt 14.45 och gick då till bunkersen och la mig och sov. Och nu vaknade jag upp, så det var i princip hela min dag. Har tagit en frukt och ska nu dricka grönt te och kolla på tv. Hoppas på att jag kan sova ikväll. Idag var det dessutom en väldigt fin dag med strålande sol, så det var synd att jag inte fick njuta av det... bortsätt från utsikten från spisesalen!
Kommentera inlägget här: