Dead

Kategori: Norge

Märker att det var sjukt länge sedan som jag skrev sist nu. Har väl inte orkat.... Dessutom så är min dator sönder, så jag är ledsen... Struntar egentligen i själva datorn, men det är alla 1000-tals bilder  som jag tänker på... alla dansbilder, alla studentbilder... Hoppas i allà fall att det går att spara de på något sätt... Den senaste veckan har inneburit sjukt mycket jobb för min del, så jag kan erkänna att jag är riktigt sliten efter för många dubbelskift på raken och alldeles för få timmars sömn. Idag har jag dock bara restaurangen, men var tvungen att gå upp tidigt för att ha möte med den nya köckensjefen. I morgon så jobbar jag dubbelskift igen, och efter jobbet sent ikväll så ska jag ha upplärning med Juilja. Börjar dessutom bli sjuk då jag har grymt ont i halsen och i huvudet. Längtar tills att jag får en dag fri... Bara 9 dagar kvar! Nu ska jag dricka upp mitt hounugste och sedan så ska jag lägga mig i sängen och inte röra en fena innan jag ska på jobb...
Kommentera inlägget här: